IMMERSJA
Aby zaistniała autentyczna dwujęzyczność, musimy dokonać zanurzenia w języku przez kilka godzin dziennie.
W naszym przedszkolu dzieci spędzają 4 godziny każdego dnia pod opieką nauczyciela-native speakera, który również codziennie prowadzi z nimi zajęcia dydaktyczne.
SUPER SIMPLE SONGS
Sprawiają że każde zajęcia są dynamiczne i wesołe. Łatwe do opanowania piosenki na każdą okazję, gry i zabawy – angielski sam wchodzi do głowy.
JOLLY PHONICS
To bardzo efektywna metoda nauki czytania i pisania w języku angielskim, stosowana w szkołach również w odniesieniu do dzieci angielskojęzycznych.
Dzięki jej stosowaniu, dzieci opuszczające zerówkę w naszym przedszkolu potrafią czytać i pisać słowa i zdania.
AUTORSKIE PROGRAMY
Nasi nauczyciele są profesjonalistami – sami opracowują program pracy z dziećmi bazując na podstawie programowej oraz STEAM curriculum z elementami edukacji językowej, matematycznej, technicznej oraz projektami interdyscyplinarnymi wdrażanymi metodą projektu. Elementem naszej edukacji jest też dbałość o umiejętności społeczne naszych wychowanków.
Nauczyciele angielskojęzyczni zatrudnieni w BLT to entuzjaści pracy z dzieciakami. Pochodzą z krajów anglosaskich (USA, RPA, Australia, Irlandia). Wymogami podstawowymi są doświadczenie w pracy w przedszkolu, a także uprawnienia do nauczania.
dr Natalia Bobryk-Deryło
DWUJĘZYCZNOŚĆ
W PRZEDSZKOLU
Jestem absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz nauczycielskiego kolegium języka angielskiego na tej samej uczelni. Metodyką nauczania zajmuję się od początku studiów, zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Jestem założycielką Przedszkola Primrose, które od dziesięciu lat kształci młodych warszawiaków w systemie dwujęzyczności oraz dyrektorką zarządzającą Przedszkola BLT. Aby odetchnąć od zarządzania i nie zapomnieć na czym polega praca nauczyciela, uczę też edukacji obywatelskiej w Saskiej Szkole Realnej. Prywatnie jestem mamą dwójki nastolatków. Kocham psy, a w wolnych chwilach odnawiam stare meble.
OD 2018 ROKU WDRAŻAMY PROGRAM NAUCZANIA DWUJĘZYCZNEGO METODĄ
EARLY PARTIAL IMMERSION
W naszym przedszkolu nauczanie języka angielskiego prowadzą wyłącznie native speakerzy z krajów anglosaskich, którzy przez pół dnia przebywają z dziećmi, prowadząc zajęcia dydaktyczne i ucząc dzieci języka w codziennych sytuacjach.
Nasze przedszkolaki na zajęciach anglojęzycznych poszerzają swoje kompetencje matematyczne, śpiewają, tworzą prace plastyczne i biorą udział w eksperymentach.